Så här blev det!

Hej!
Ni kanske undrar vad jag valde att ha på mig på gala-kvällen. Här nedan kommer en bild på vad jag hade på mig. Hittade inget att ha på mig så hade panik och det blev denna svarta klänning från H&M. Nu har jag precis varit hos läkaren och tagit en massa sprutor. Aj aj aj vad det gjorde ont. Jag hatar verkligen sprutor. Ska ta sprutan mot svininfluensan senare idag. Men väntar tills mamma kommer hem så att hon kan följa med mig och hålla mig i handen. Usch och fy vad jag inte längtar. Inatt sov min underbara älskling här, älskar att sova bredvid honom.

Igår mötte vi Norrköping och vi vann! Yeeah tjejer vi är bäst. Vi hade våra nya snygga matchdräckter på oss som min pojkvän har sponsrat oss med. De är sjukt snygga och jättebekväma. Nu ska jag snart iväg och storhandla lite mat inför veckan tror jag. Ska bara lägga upp lite bilder först.

Puss på er så länge!








Jag vet att bilderna inte är så bra men jag
hoppas att man ser lite i alla fall :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: