Sägen kallar!


Nu är det dags för mig att sova. Har varit mycket jobb nu på den senaste tiden. Är så jäkla trött just nu. Älsklingen och jag har bara legat framför Tvn och bara tagit det lungt eller rättare sagt han har legat framför Tvn och letat lägenheter på nätet medan jag sovit. Var tvungen att duscha så jag gjorde det nu precis blev lite piggare av det. Imorgon är jag ledig och ska bara ta det lungt och inte göra mycket. Sen vid fyra ska jag träna. Yeeeah äntligen tillbaka igen. Var och kollade på mitt underbara lag idag som vann med 100-26 mot Växjö! Yes, ni är bäst!

Imorgon åker Amanda. Hon ska vara borta i 7 hela månader. Det kommer att kännas tomt utan dig på planen. Jag kommer att sakna dig. Hade egentligen bara velat att du skulle stannat kvar i alla fall denna säsongen ut. Men vi ses nästa säsong och när du kommer hem. Ha det så jäkla bra i Thailand, Vietnam och allt vad det nu heter. Njut av varenda stund och ta det bara lungt och koppla av. Vi väntar på dig här hemma.

Nu ska jag och Sebbe lägga oss. Jag sitter bara här och skriver lite medan Sebbe kollar på något eftersnack från Sverigematchen idag. Jag är jättetrött och Sebbe lika så. Nu blir det verkligen till att sova.

Puss på er kära läsare!





Min fina älskling när vi möttes i basketboll :P Love Love Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: