Sängen kallar!


Nu ska jag bara in på badrummet och borsta tänderna sedan blir det sängen för mig. Ska upp fyra inatt, börjar fem imorgon bitti. Fast slutar ganska tidigt. Då blir det lite träning och det blir att sova en stund och sen på kvällen blir det träning. Efter träningen ska jag bara ta det lungt och mysa film. Det är jobb som gäller i helgen. På lördag blir det lite mys med tjejerna (Tanja, Sofija, Emilia och Frida) trevligt trevligt! På lördag åker pappsi till Island. Hoppas han kommer hem med godsaker och lite kläder till mig kanske :P. Vem vet? Nej, nu blir det att gå och lägga sig. Godnatt på er och sov så gott!

Puss och kram!



Jag innan bowling-kväll för några helger sen :P!

Kommentarer
Postat av: Andréas

Vem vet kanske han hittar en julkalpp till dig om du varit snäll i år ;) Skynda dig nu i säng så att du kommer upp imorn!

Puss

2009-11-19 @ 23:43:02
Postat av: Carro

Tja!

Råkade klicka mig in på din blogg :)

Tycker den är jätte bra...

Hade gott

Kram

2009-11-20 @ 00:27:30
URL: http://cada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: