Tidningar!


Köpte med mig lite tidningar hem efter jobbet idag. Tänkte bara slänga mig i sängen och sätta på lite bra musik och bara bläddra i dem. Skönt att bara slappna av och läsa lite. Läste en hel del igår i min Twilight bok. Har allihopa men har varit dålig på att läsa på sistonde. Nu Känns det i alla fall som om jag är igång. Ska försöka läsa lite till ikväll medan älsklingen kollar på fotboll. Köpte bland annat vecko revyn idag. I den fick man ett armband som är designat av blondinbella. Det var ett väldigt snyggt och enkelt armband. Finn i svart/silver (som jag tog) och i lila/guld.


Tidningarna som jag ska läsa sen!

Blondinbellas egna armband!

Kommentarer
Postat av: jag

vad ska du hitta på med din älskling ikväll?

2009-11-24 @ 14:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: