Tisdag


Hej gott folk!
Hoppas att allting är bra med er idag. Med mig är det bara bra. Är lite trött bara. Gick och la mig sent igår och skulle vakna tidigt i morse för att jobba. Har precis kommit hem från jobbet. Ska bara ut och jogga en runda sedan blir det duschen och sedan sängen en stund. Ikväll är det träning som står på schemat. Fixade precis pappas "farsdagpresent". Det blev en fotbehandling och en ask med choklad.

Beställde ett par skor från Nelly för några veckor sedan men jag fick helt fel skor. Så har hållt på att maila dem i flera dagar och äntligen har det blivit rätt. Vilket klydd det kan vara när man beställer ibland. Men oftast har det fungerat bra för mig att beställa saker på nätet och hoppas att det fortsätter så.

Nu ska jag snart hoppa i mina träningskläder för att gå ut och jogga en liten runda. Ska bli skönt att duscha och sedan gå och lägga sig en stund, längtar redan. Det ända som är lite jobbigt är att komma upp från stolen och verkligen dra på sig de där tighta kläderna. Men nu är det väll ändå dags att göra det. När man sitter vid datorn så går tiden så jäkla fort. Om jag ska hinne sova en stund sen så måste jag ut nu.

Vi hörs senare.
Puss och kram!



Såhär stark är jag :P Tihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: