Tjenixen


Jag hann inte sätta upp spegeln idag, tyävrr. Det var så mycket som skulle göras. Kom hem för en stund sedan från träningen. Tittade nyss på den nya serien som handlade om Ullared. Fy tusan vad sjuka människor kan vara. Spara i ett helt år för att åka på semester till Ullared och handla för över 50 000. De köper allt de kan behöva under ett år. Jaja, var och en väljer sin livsstil. Nu ska jag snart ta och lägga mig. Ska upp tidigt imorgon för att jobba. Men det går det med. Pratade med min tränare idag om mina problem. Kändes bra att få prata ut och berätta om hur det egentligen ligger till lite mer detaljerat.

Här är en bild på mig efter en rejäl joggingrunda :P



Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: