Träning!


Har nyss duschat av mig. Ska snart iväg och träna. Man känner sig mycket piggare efter en liten dusch. Man vaknar till liksom. Nu ska jag bara packa ner mina träningssaker och sedan sak jag köra in till stan för att träna. Kommer att komma hem sent från träningen idag eftersom vi slutar klockan tio. Så kommer antagligen inte att skriva någonting ikväll. Men imorgon skriver jag igen som vanligt. Men kanske kanske orkar jag att skirva ikväll innan jag går och lägger mig. Jag börjar fem imorgonbitti så jag måste komma i säng i tid.

Puss & Kram!


En nyduschad Gunnhildur!

Ren och fin!



Kommentarer
Postat av: Annie

Gud va långt ditt hår har blivit! Superfint.

2009-11-19 @ 22:19:37
URL: http://anniesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: