Trötter!


Det har varit en lång dag idag. Först jobbat (väldigt tidigt) och sedan tränat. Träningen var jäkligt jobbig. Vi bara sprang och sprang hela träningen, plan efter plan. Just nu känner jag bara för att träffa min älskling. Men han är ju inte här. Så jag får ta och längta vidare. Ska snart gå och lägga mig. Jag är så sjukt trött. Har sovit så dåligt de senaste dagarna. Imorgon åker pappa till Island men tyvärr kan inte jag åka med och lämna honom på flygplatsen eftersom jag jobbar. Så jag får ta och säga hejdå idag :(. Jag kommer att sakna dig pappa. Men du kommer hem om tre veckor igen. Jag älskar dig!


Pooooosarn :P

Rakt eller naturligt hår?

Kommentarer
Postat av: Anonym

otroligt vackert hår du har.

2009-11-21 @ 02:07:19
Postat av: anton

snygg :)

2009-11-23 @ 22:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: