Trötter!


Hej hej på er!
Hur är det med er idag? Med mig är det bara bra är bara så jäkla trött. Ska snart hoppa in i duschen för att sedan sova. Idag blev det jobb igen jobbade ca 10 timmar idag så är jäkligt trött nu. Älsklingen kom och överraskade mig på jobbet så vi tog en liten fika och sedan väntade han på mig tills jag slutade, väldigt gulligt gjort av dig.

Efter jobbet körde vi en runda och sedan följde Sebbe med mig för att hyra film. Det blev dead like me. Har någon sett den kanske? Är den bra? Sedan körde han mig hem. Nu är jag bara hemma. Ska hoppa in i duschen nu när som helst. Så att jag bara kan slänga mig i min nybäddade säng och kolla på filmen. Imorgon blir det också jobb och sedan ska jag kolla på vår match mot Växjö. Åh, fy vad jag vill spela med kan tyvärr inte. Har ju ont i foten och inflammation i en muskel i armen, så det är inte alls kul. Jag vill vill vill spela ju :(. Men det blir väll nästa match åhh :(. Nu blir det duschen för mig. Några bra tips på snygga festklänningar eller skor?

Det var en trevlig kväll igår. Kul att träffa er tjejer. Det blir lite sällan nu eftersom alla är på sitt håll men jag älskar er. Ni är underbara. Vi tog det bara lungt och mös framför Tvn igår och åt lite gott.

Puss och kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: