Ullared!


Fy tusan så mycket folk det var. Helt sinnessjukt! Att folk orkar gå i den röran och släpa runt med sina barn och fulla kundvagnar. Jag och älsklingen var där vid cirka två-tiden. Då gick vi in en runda och plockade med oss lite saker. Vi blev hungriga ganska fort. Sebbe orkade inte gå där så länge så vi gick till kassorna med det vi hade köpt och betalade. Sedan gick vi och åt lite på en restaurang. Efter det gick vi in en snabb runda till. Det blev lite småsaker och så. Lägger upp bilder imorgon eller i övermorgon. Det var en trevlig liten tripp men nästa gång blir det någon annan stans. Åh, är så himla trött. Skulle bara kunna lägga mig i sängen och somna direkt. Imorgon blir det en lång dag på jobbet och så blir det sen träning. Torsdagar är inte min favoritdag. Kommer hem så himla sent från träningen. Men jag överlever väll det. Nu ska jag hoppa i säng i alla fall. Ni får ha det så jättebra och berätta gärna om ni har varit på ullared och vad ni tyckte om det.

Godnatt, sov så gott!
Puss puss!



Haha, en bild från halloween på mig och min bror :P.
Han är väll riiiiiktiiiigt snygg? :P Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: