Yes!


Hämtade äntligen min eftertraktade väska som hade kommit. Jag sprang dit och hämtade det. Det var en väska från Jofama by Kenza. Den är jättefin. Hade tagit för mycket på mig när jag var ute och sprang så nu är jag jättesvettig, hehe. Så nu blir det snart duschen. Sedan ska jag helst hinna sova någon timme innan jag ska iväg och träna. Åh, vad jag är glad att väskan har kommit. Den skulle egentligen kommit i onsdes med på grund av stormen så var den försenad. Här kommer en bild på min nya fina väska!

Puss puss!


Perfekt väska om man ska på party!

En liten söt praktisk väska med små tuffa detaljer

Just nu ligger jag bara svettig och osminkad i soffan och äter på ett
päron. Ska hoppa in i duschen nu. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: