Dags för sängen!

Nu tycker jag att klockan börjar bli mycket och det är faktiskt dags att gå och lägga sig. Börjar bli lite småsömning här vid datorn. Inne på rummet står min nybäddade säng och väntar på mig. Åhh vill bara slänga mig i den nu med en gång men man måste ju ta bort det där förbaskade sminke och borsta de där tänderna. Åhh, vill vägga mig nu. Tack till er som kollar min blogg dagligen. Det blir fler och fler för varje dag som går. Är uppe nu med ungefär 100 besökare om dagen. Hoppas att det fortsätter så. Nu i veckan ska jag och älsklingen boka vår lilla jultripp. Det ska bli så skönt att få tillbringa hela dagar tillsammans och bara njuta. Fortsätt bara att ställa frågor. Jag lovar att svara.
Godnatt på er!




Avslutar med den här otroligt fina bilden på mig och älsklingen från Grekland i sommras :)
Godnatt, sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: