Fredag!



Äntligen är jag hemma från jobbet! Nu ska jag bara ta det lungt. Ska lägga mig i min otroligt sköna säng och titta lite på TV eller film. Någon som har några bra tips på filmer som man kan se? (Säg till i så fall). Usch, är så jäkla trött nu. Om några timmar blir det träning och ikväll blir det bara till att ta det lungt. Det har varit en intensiv vecka. Skönt att det är helg nu i alla fall :P Beställde ett par nya skor i början av veckan men de har inte kommit än :(, längtar tills de kommer. I love them! Men det stod att det kunde ta 7-14 dagar innan jag får dem. Längtar! Ska verkligen gå och lägga mig en stund nu. Det förtjänar jag efter en slitsam dag.
Puss och kram så länge! Jag hör av mig senare igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: