Godnatt Sverige!


Får ta och säga godnatt nu tyvärr! Glöm inte att ställa frågor om ni har några. Jag svara på allt. Är trött nu och behöver komma i säng så snabbt som möjligt. Behöver den "skönhetssömn" jag kan få. Imorgon blir det en vääääldigt lång dag. Först jobb i flera timmar sedan lååång träning plus att vi ska springa bip-testet imorgon på träningen blääääh! Men det får gå det också. Har en lång helg framför mig med massvis med jobb. Vi ses och hörs antagligen imorgon! Ha det så bra och tipsa gärna med kläder, skor och väskor som jag kan lägga upp!
Sov så gott allihopa :). Godnatt!



Glömde föresten att berätta att jag och Sebastian
har 15 månader idag. I love you babe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: