Hallå allihopa!


Kul att det är så många som kollar min blogg varje dag. Är uppe i cirka 150-200 läsare om dagen! Det värmer. Igår lovade jag att jag skulle lägga upp bilder på mina nya skor och det ska jag göra nu också. Kom precis hem från jobbet, väntar bara på att komma fram i en lång telefonkö :/ men förhoppningsvis ska det inte ta så lång tid. Nu ska jag bara ta mig en varm dusch eftersom jag inte kunde gör det i morse eftersom det var en vattenläcka i hela Svedala. Sedan ska jag ta på mig myskläder och bara kolla på tv och film. Sen är det träning som står på schemat. Ska få kollat på ryggen också idag. Hoppas att jag får reda på vad det är som gör så fruktansvärt ont.

Vi hörs lite senare. Här kommer bilderna på skorna och kanske lite till :P
Puss på er :)!






Kommentarer
Postat av: Marie =)

Snygga skor snäckan! :D

2009-10-29 @ 11:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: