Hej allihopa!

Förlåt om jag har varit dålig på att skriva idag men jag har haft så mycket att göra hela dagen. Dagen började med att jag jobbade. På jobbet hände det en hel del. Det kom in en man som ofta brukar vara där. Ett väldigt stort problem är att han håller på att prata med en hela tiden. Så fort man är ledig och inte har några kunder så börjar han prata. Han brukar berätta om alla ställen han åker till för att titta på snygga tjejer och att han gillar yngre tjejer. Själv är han väll runt åldern 50-60. Han blir arg på en om man inte pratar med honom. Men vadå, jag har ju ett jobb att sköta. Jag får inte betalt för att snacka en massa skit med en äcklig gubbe som säger att han tänder på små-tjejer. Men till slut gick han som tur är.

Efter jobbet åkte jag och mamma till Malmös nya IKEA på Svågertorp. Fy fasiken vad mycket folk det var där idag, helt galet faktiskt. Folk gick och trängdes och jag och mamma orkade knappt gå runt och kolla. Istället hängde vi bara med strömen. När vi väl kom ut åkte vi hem och fixade lite mat.

Nu är jag hos älsklingen. Vi ska kolla på någon mysig film och bara ta det lung. Mjukisar is the shit. Glöm inte att ställa era frågor om ni har några. Nu ska vi i alla fall kolla på film! Har ni några bra förslag på bra filmer?

Ha en trevlig kväll!
Love love love



Snygg svart skinnväska från bianco 600:-


Finfint armband också från bianco 150:-

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: