Nu är det dags för sängen!

Usch! Dagarna går så himla snabbt. Man hinner knappt göra någonting. Måste snart hoppa i säng för imorgonbitti blir det morgonträning. Efter det ska jag fika med älsklingen för imorgon har vi varit tillsammans i 15 månader. Efter det blir det att träffa Tanja och Sofija. Beställde deras fördelsedagspresen igår och är så himla nöjd. Bästa presenten jag har köpt någonsin. Visar det när de har fått det. De ska ha stor födelsedagsfest den 23 december så det dröjer en tid till innan jag kan visa det. Vill ha sommar. Vädret nu är ju bara upp och ner. Ena stunden är det helt okej och andra stunden regnar det. Ge mig sommar nu nu nu!
Godnatt på er, Sov så gott!
Puss puss!



Ruskigt väder i Malmö :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: