Trött, tröttare, tröttast!

Heej allihopa!
Idag har jag jobbat och jobbat och jobbat. Har jobbat i 10 timmar idag så är väldigt trött nu. Pappa håller på med mat till mig så att jag hinner äta innan jag ska sticka till träningen. Kommer att komma hem så sjukt sent idag från träningen och så börjar jag 05.00 imorgon bitti :/ men det får gå i alla fall. Helgen kommer att bli ganska lugn. Skulle egentligen till slagt imorgon med fick tyvärr inga biljetter, de var slutsålda :/ så imorgon blir det jobb, träning och ta  det lungt. Ska jobba på lördag och efter det ska jag träffa Josse och på söndag är det match som står på schemat och efter det blir det att träffa Tanja och Sofija. Ska snart äta och sedan blir det att köra direkt till träningen.
Skriver antagligen ikväll igen :) Puss och kram så länge!


Här är en härlig bild på mig och Amanda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: