Dålig igen :(!


Usch, jag gillar inte det här. Jag är en person som nästan aldrig är sjuk, men när jag väl blir sjuk så blir jag rejält sjuk :(. Var dålig i ondags, torsdags och så mådde jag bättre i fredags, men sedan kom det på lördagen igen. Jag var trött hängig och mådde inte särskilt bra. Igår när jag kom hem från jobbet så kände jag mig hängig med ändå envisades jag med att jag skulle in till stan och träffa min pojkvän. Men när jag kom hem blev det att krypa ner i sängen med en gång. Hade sån jäkla huvudvärk vilket jag aldrig har haft innan förutom en gång när jag hade virus i huvudet. Jag har väll nått liknande nu också. Vaknade inatt och var vaken i ca 2 timmar för att jag hade så ont. Har precis jobbat och har lika ont igen :(. Usch, detta gillar vi inte :(!

En gammal bild på mig och Emily, miss you honey! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: