Flytt på gång!



Har precis slutat jobba. Ska hoppa in i duschen nu för att ta mig in till IKEA och sedan till Sebbes lägenhet. Ska köpa lite smått och gott på IKEA sedan blir det till att flytta saker hela dagen. Är fortfarande inte helt frisk men det kommer väll sakta med säkert. Var med älsklingen och shoppade lite igår sedan blev det bio på kvällen. Vi såg the wolfman. Sådär tyckte jag. Lite jobbig faktiskt och rätt hemsk. Shoppade lite snygga toppar och en dkny väska. Visar bilder på det sen. Ska hoppa in i duschen nu och göra mig klar. Ha en underbar dag! PUSS ♥

Hehe, tog lite bilder från hur jag såg ut igår!











Outfit:
Örhängen - Ur&penn
Halsband - H&M
Kofta - Only
Topp - H&M
Shorts - H&M
Strumpbyxor - Kappahl

Kommentarer
Postat av: sara

Du ser alltid så fräsh ut i ansiktet. Hur sminkar du dig och vad anväder du för slags prodikter:) Hade varit kul att veta!

2010-03-08 @ 16:53:50
Postat av: Gunnhildur

Tack ska du ha! Kul att höra. Jag använder mig av Loreal's produkter. Använder deras fondation (W7), puder (W7), solpuder (bronze) och en av deras maskarer. Mer än så använder jag inte. Ibland när jag vill vara lite extra fin så använder jag lite kajal också, men bara väldigt lite. Jag kan erkänna att jag aldrig målar de nedre ögonfransarna, det blir så himla kladdigt på mig. Plus att man får en mycket neutralare look. Försöker sminka mig så naturligt som möjligt, tycker att det är snyggast. Annars använder jag mig inte av så många ansiktsprodukter. Bara från apoteket. Jag använder deras sminkborttagningsmedel, ansiktsvatten och lite andra produkter som gör min hy bra. Vill du veta mer så får du gärna höra av dig! Hoppas att detta svarar lite på din fråga! :)

2010-03-08 @ 19:46:07
URL: http://gunnhildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: