Godkväll kära läsare!


Är så jäkla trött nu asså! Sov i älsklingens nya lägenhet inatt. Fytusan vad det var kallt. Åh...måste verkligen berätta. Jag åkte till honom efter träningen och då hade han gjort i ordning lite mat och sånt gott. Sedan när vi skulle gå och lägga oss så låg där en present på min plats av sängen. Åh, vad du är söt älskling! I presenten låg där lite smått och gott som jag ska visa er nu. Förutom det så har vi varit på Ikea hela dagen och handlat och handlat en massa. Är helt slut! Det blev en hel del vagnar fulla med saker. Men mysigt var det. Vi fikade och mös på Ikea hela dagen. Nu är jag äntligen hemma och ska så snabbt som möjligt slänga mig i sängen för att sova. Vi hörs imorgon! Puss puss på er sötnosar!
En söt rosa bh
Söta trosor till :P
Ett par trosor till med små rosa rosetter på sidorna
En söt vit topp/klänning
Skitsnyggt halsband! Tack så jättemycket älskling! Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: