Godmorgon sjusovare :P!


Jag vet att jag är sjukt dålig på att skriva för tillfället men jag lovar att jag ska bli bättre. Jag vet inte när men det kommer i alla fall. Har precis slutat jobba. Hade tänkt träna lite nu innan träningen ikväll. Efter träningen ska jag hjälpa älsklingen att flytta. Har fixat hans inflyttningspresent. Den har varit klar nu i några veckor.
Igår var gjorde jag en hel del. Det var en väldigt stressig dag. Jag började med att jobba sedan åkte jag in och gjorde lite tester sedan så fikade jag med mamma i stan. Efter det skulle jag fixa nytt pass. Tiden bara gick och det var mycket folk så det blev att jag fick stressa vilket inte är bra för mig. Kom försent till träningen. Efter träningen blev det till att stressa igen så att jag hann till bion. Såg på bio med Josse, Kajana och Pigge! Nu ska jag träna lite så att jag inte fastnar här :P.
Puss på er sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: