Har redan slutat!


Godmorgon på er! Fick sluta lite tidigare idag på jobbet så att jag skulle hinna hem och sova lite innan jag beger mig till Växjö för att spela match. Vi ska samlas i Malmö vid halv tre för att sedan åka buss upp till Växjö. Fyyyyfaaan vad vi ska vinna idag. Känner mig sjukt taggad fast än att jag är så sjukt trött. Men efter att ha vilat sig några timmar så ska man väll vara pigg igen. Vaknade i morse med en sådan jäkla mensvärk. Åh, vad jag hatar mens. Fy, det är bland det tråkigaste som finns. Men men...jag överlever hoppas jag :P! Ska hoppa in i duschen nu i alla fall. Vi hörs lite senare! Puss på er! ♥

Haha, vet inte riktigt vad jag gör på denna bilden men men...:P
Gametime!
Goooooodnight!

Kommentarer
Postat av: Sebastian E

Jag trodde du lirade volley :p

2010-03-29 @ 14:10:53
Postat av: Gunnhildur

Hehe, trodde du? Varför det?

2010-03-29 @ 14:17:33
URL: http://gunnhildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: