HELLU!!!


Fan vad skoj det var igår! Fyfaaaaan! Det var sjukt ball! Var bara så jävla trött i morse. Har jobbat hela dagen och är verkligen helt slut nu. Ska snart ut och jogga en runda så att jag kan gå och lägga mig sen. Förlåt alla som har försökt att få tag på mig idag. Mobilen dog på jobbet, sorry! Ska bara ner och hämta min kamera nu så att jag kan lägga upp lite bilder från igår. Det blev bara några hemma hos Paki. Kvällen började hemma hos Paki där vi förfestade lite, mycket trevligt. Sedan hämtade Charlie och Holger oss och körde oss till Jocce där det blev en hel del festande och dansande. Efter någon timme bar det av till babel. Så jävla ball jag hade! Tack alla fina människor som var med :P! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: