Måste komma i säng nu...!


Har varit så dålig på att komma i säng på senaste tiden så ikväll ska jag verkligen ta mig i kragen och gå och lägga mig. Ska bara borsta tänderna sedan ska jag hoppa i säng. Det har varit en lång dag och jag är skittrött. Vi hörs imorgon. Ska jobba mååååånga timmar imorgon sedan direkt iväg och göra några tester och efter det blir det träning. Får se och jag hinner skriva. Annars skriver jag några korta rader innan jag går och lägger mig.
Sov så gott! Puss puss!
Här kommer en bild på Nicole, Vippe och mig från två helger sen! ♥

Kommentarer
Postat av: Vippe

Måste bara tillägga att bilden är underbart grann ! :)

2010-02-08 @ 20:14:27
Postat av: Gunnhildur

Hehe...I know! Den är ju på oss! :P

2010-02-09 @ 11:58:08
URL: http://gunnhildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: