Ollah!


Jag vet att jag har blivit ganska dålig på att skriva här men det kommer att komma, jag lovar er. Har precis kommit hem från jobbet. Har jobbat nu måndag, tisdag, torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag och ska jobba tisdag, onsdag, torsdag, fredag och lördag :/ skjut mig haha :P! Ska bara ta det lite lungt nu någon timme och så, är så jäkla trött. Om två timmar så ska jag ta min in till stan för att träna lite. Älsklingen sov hos mig inatt, mysigt! Ikväll blir det bara till att ta det lungt. Var på dam - och herrmiddag i lördags, trevlig trevligt och igår var jag och kollade när herrlaget spelade match. Fy vad bra match det var! Grattis till vinsten!
Puss och kram på er!

Såhär såg jag ut på dam - och herrlagsmiddan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: