Trött!


Hej på er!
Kom hem vid 23.00 igår från Norrköping. Så idag var jag jäkligt trött på jobbet. Men det gick i alla fall. Efter jobbet han man hem en liten stund. Tvättade lite och vilade mig i en halvtimme. Nu är det snart dags för sängen igen. Ska jobba imorgon också. Efter träningen imorgon ska jag träffa min älskling. Har inte träffat honom nu på ett tag, inte ens på alla hjärtans dag eftersom jag hade match i Norrköping och var borta hela dagen. Måste bara berätta att min mamma är bääääst! Hon hade lagt en present till mig när jag vaknade igår. Presenten bestod av lite klämmor, snuddar, deodorant, duschtvål, chokladask, tre par trosor och örhängen. Tack mammi! Du är bäst!
Ska sova nu, puss & godnatt! ♥

Jag och min fina älskling! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: