Åh, nu är jag ledig!

Åh, är äntligen hemma från jobbet! Fyfan vad jag är sliten nu! Har precis spelat lite spel med mina föräldrar och nu ligger jag i soffan och slappar bara. Ska snart ut och åka rullor med min älskade mammi! Så jäkla skoj det är att åka rullor :P! Hehe, jag ska försöka hålla ett val men vet ej om jag kommer att kunna hålla det och det är att inte shoppa fram tills min födelsedag (den 6 Juli) vi får se hur det går med det. Vad tror ni?

Tänkte lägga upp lite bilder från i tisdags förra veckan så här kommer de:

Jag och Kija efter bion :P!

Shake shake!

Haha, Sofija hjärtat och jag!

Haha :P!

Yeeaah :P!


Finaste bilden på mig och Sofija!








Det var några av bilderna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

härliga bilder. Allt är bra med mig. Och du då ? :)

2010-06-13 @ 16:33:22
URL: http://sjuttondeoktober.blogg.se/
Postat av: Emmelist

härliga bilder. man blir som glad av dom :D

2010-06-13 @ 23:20:51
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: