Dålig uppdatering!

Hej på er! Jag vet att jag har varit sjukt dålig på att uppdatera igår och idag. Men igår var det så sjukt stressigt det var att gå från det ena jobbet till det andra och efter det skulle jag på ett möte och efter det hinna träna jättesnabbt för att sedan åka till pojkvännens föräldrar. Kom hem väldigt sent igår och idag har jag och min pojkvän haft världens underbaraste morgon. Vi har bara myst hela morgonen/dagen. Vi vaknade ändå hyfsat tidigt. Låg och kollade på Tv länge tills vi var så hungriga. Då stack vi ner till affären och handlade frukost som djur :P! Vi köpte typ allt som man kan ha på frukostbordet, haha! Sedan har vi sovit lite till, tränat tillsammans och kollat lite mer på Tv. Nej, nu ska jag börja göra mig klar. Ska snart ut och åka rullor med Tanja och Sofija! Vi hörs lite senare. Puss på er så länge! (Lägger upp lite bilder på gårdagen outfit här nedanför)

Jag brukar inte vara så glad för så mycket färger men jag gillar den här blå färgen :)!
Vad tyckte ni?

Kommentarer
Postat av: Annie

Du passade jättebra i den blåa färgen och guuud vad långt ditt hår har blivit.

Kramar Annie

2010-06-20 @ 16:54:55
URL: http://anniesliv.blogg.se/
Postat av: Gunnhildur

Tack ska du ha hjärtat! Ja, det växer som bara den :P! Hur är det med dig? Puss

2010-06-21 @ 13:13:34
URL: http://gunnhildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: