Exakt ett år!

I morgon är det exakt ett år sedan jag tog studenten. Det känns helt sjukt. I morgon tar tre av mina vänner studenten så det blir till att åka runt lite. Kom hem från jobbet för en stund sedan. Så sjukt seg dag idag. Det var nästan ingenting att göra och det var så sjukt segt så det finns inte. Eller jo, det finns ju alltid saker att göra men idag var det dött. Nu ligger jag bara i sängen hade tänkt att gå ut och powerwalka ner i byn för att hyra en bra film för att sedan powerwalka hem. Får se hur det blir med det. Det är ganska skönt att vara ute och gå när det regnar, var ute och sprang i morse när det regnade, jätteskönt ju :P!
Jag för några dagar sedan då mammi och jag var ute och gick!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Menar du inte för ett år sedan?

2010-06-01 @ 20:10:21
Postat av: Gunnhildur

Oj, haha menade ett år! Nu är jag allt trött :P

2010-06-01 @ 20:16:46
URL: http://gunnhildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: