Hemma igen!

Dagen igår blev helt perfekt! Vi var och shoppade sedan blev det till att åka till älsklingens jobb för att överraska honom med tröjan och efter det åkte vi hem och tog på oss rullorna. Vi åkte en bra runda sedan blev det ett matstopp precis vid vattnet och efter det köpte vi jordgubbar med oss hem och så blev det fotboll på TV. Tyckte att det var rätt åt gnällspikarna (italienarna), i pausen satte vi ihop älsklingens nya byrå som han fick av mig. Så det var så den dagen blev. Det blev tyvärr ingen golf, det blev försent. Nu har jag precis kommit hem från jobbet och ska strax iväg med pappi till burlövs center. Vi hörs lite senare! Puss på er!

Här kommer en svart/vit bild på mig, tänkte att det kunde passa inte eftersom jag var helt svart/vitt klädd :P!

Dagens outfit: (Jag vet att man inte ser så bra men men...)
Svarta jeans - Gina tricot
T-shirt - Gina tricot
Kofta - Bik Bok
Jacka - H&M
Väska med fransar - H&M
Skor - svarta converse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: