Tosselilla!

Idag vad jag och min mammi på tosselilla! Det var sjukt mysigt! Vi gick runt, åkte lite karuseller, fikade och lite sånt. Det var en riktigt mysig dag! Tack ska du ha mammi! Här kommer i alla fall lite bilder!
Jag i trampebåten
En del av vattenlandet
Jag och mammi, hehe mammi är på väg att blunda på denna bilden :P! Men är söt ändå!
Jag står i kö till radiobilarna :P!
Yeeah, nu kör vi :P!
Nu krockar vi snart...:P!
Klätterapan :P!
Är på väg upp :P!
Körde en lite pose på vägen upp mot toppen :P!

Kommentarer
Postat av: Andréas

Får du verkligen köra dem där :O

2010-06-07 @ 13:16:22
Postat av: Gunnhildur

Klart jag fåååååår!!!! Varför skulle jag inte få det lilla Ääändy? :P

2010-06-07 @ 13:20:16
URL: http://gunnhildur.blogg.se/
Postat av: Andréas

För att det är en risk för allmänheten;)

Du hade ju iallfall bälte tur de.

2010-06-07 @ 13:23:53
Postat av: gunnhildur

Vet du hur grym jag är på att köra bil? :P

2010-06-07 @ 13:26:05
URL: http://gunnhildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: